Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

«Οι Ελληνες είστε τόσο σέξι σαν λαός»

H σέξι Λατίνα σταρ μιλάει για τον ρόλο της ξελογιάστρας στη νέα της ταινία «Χθες το βράδυ», ενώ αποκαλύπτει αποκλειστικά στο «ΘΕΜΑ People» τη σχέση αγάπης που έχει με την Ελλάδα αλλά και το όνειρο της ζωής της: να υποδυθεί τη Μαρία Κάλλας.


-Αισθάνεστε ότι ο χαρακτήρας σας στην ταινία «Χθες το βράδυ» είναι αυτός της ξελογιάστρας;

Οχι. Η ομορφιά της ταινίας βρίσκεται στον ρεαλισμό της και στο γεγονός τού ότι όλοι οι χαρακτήρες ξελογιάζουν κάποιον άλλο, με αποτέλεσμα μια όμορφη και πολύπλοκη ιστορία με την οποία ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί.

-Οταν ερωτεύεστε, τι φοβάστε περισσότερο να μην ανακαλύψει ο άλλος πάνω σας και τι φοβάστε να ανακαλύψετε εσείς σε αυτόν;

 Οταν ερωτεύομαι ο φόβος δεν έχει καμία θέση στα συναισθήματά μου. Ερωτεύομαι τυφλά και ανοιχτά.

-Τι βρίσκετε πιο ενδιαφέρον, να υποδύεστε το καλό ή το κακό κορίτσι και τι από τα δύο νομίζετε ότι οι άνθρωποι πιστεύουν πως είστε στην πραγματική σας ζωή;

Μου αρέσει να παίζω χαρακτήρες που έχουν μέσα τους στοιχεία του καλού και του κακού. Το βρίσκω πιο κοντά στην αληθινή ζωή, άρα και περισσότερο ενδιαφέρον.

-Εάν έπρεπε να βάλετε σε μια λίστα από το 1 έως το 10 τους άντρες διάφορων λαών με κριτήριο το πόσο σέξι είναι, τι θέση θα είχαμε οι Ελληνες;

 Εσείς οι Ελληνες έχετε τόσο πλούσια Ιστορία, και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στο γιατί είστε τόσο σέξι ως λαός. Η κουλτούρα σας είναι πανέμορφη και αισθησιακή. Θα ήθελα πολύ να παίξω μια Ελληνίδα.

-Πώς προτιμάτε να βιώνετε και να λύνετε τα προσωπικά και συναισθηματικά σας προβλήματα, ορθολογιστικά ή με το πάθος μιας Λατίνας και την ένταση ενός ελληνικού δράματος;

Το όνειρό μου είναι να παίξω τη Μαρία Κάλλας. Λατρεύω το ελληνικό δράμα και η ζωή της πιστεύω ότι ήταν το καλύτερο δράμα που υπήρξε ποτέ.

-Ποιος είναι για σας ο ορισμός της αμαρτίας;

Το μοναδικό πραγματικό αμάρτημα πυ υπάρχει είναι η αφαίρεση της ζωής ενός ανθρώπου. Ολα τα υπόλοιπα «αμαρτήματα» νομίζω πως είναι απλώς λάθη.

-Πώς είναι η ζωή στο Χόλιγουντ για μια όμορφη και ταλαντούχα ηθοποιό σαν εσάς που έχει περάσει το κρίσιμο κατώφλι των 30;

Είμαι πολύ ευτυχισμένη ως εργαζόμενη ηθοποιός στο Χόλιγουντ. Είναι μια πολύ δύσκολη δουλειά για να την κατακτήσεις και ακόμα πιο δύσκολη για να έχεις διάρκεια, οπότε αισθάνομαι ιδιαίτερα ευτυχισμένη που βρίσκομαι σε αυτή και περνάω την καλύτερη φάση της ζωής μου.

-Διάβασα κάπου ότι το χόμπι σας είναι η διακόσμηση εσωτερικών χώρων. Πώς θα μου περιγράφατε τη διακόσμηση του δικού σας ψυχικού εσωτερικού χώρου;

 Αντικέ, με μια σοφιστικέ δόση μοντέρνου.

-Τι ακριβώς σημαίνει για σας η φράση «μου φαίνονται όλα ελληνικά» (σ.σ.: αντίστοιχο του «μου ακούγονται κινέζικα» που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα);

Αγαπάω οτιδήποτε το ελληνικό. Ενας από τους καλύτερούς μου φίλους είναι Ελληνας και μεγάλωσα πολύ κοντά σε αυτόν και την υπέροχη οικογένειά του. Λατρεύω την κουζίνα σας και τον πολιτισμό σας. Οπότε η φράση «μου φαίνονται όλα ελληνικά» για μένα ισοδυναμεί με το «μου φαίνονται όλα υπέροχα».



protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου